Asociația Joc Responsabil, prezentă la a treia ediție a Marketing in Gambling Forum
București, 7 noiembrie 2018.Liviu Popovici, președintele Asociației Joc Responsabil a participat în calitate de keynote speaker la cea de-a treia ediție a Marketing in Gambling Forum, în panelul care a abordat tematica Marketingului în legislația jocurilor de noroc și Jocul Responsabil.
El a subliniat importanța faptului că marketingul și comunicarea în industria jocurilor de noroc trebuie să se desfășoare într-o manieră responsabilăși că advertising-ul în industria de profil trebuie să se concentreze pe ideea că jucătorul „cumpără” un mijloc de divertisment (cheltuind niște bani) și nu că va câștiga niște bani.
„Piața jocurilor de noroc s-a dezvoltat mult în ultimii ani, iar o dată cu modificarea legislației, în anul 2015, când s-a dat startul licențierii online, observăm o creștere exponențială a pieței locale de profil. Aceasta înseamnă implicit o competiție mult mai acerbă, ce atrage sine die o întețire și diversificare a acțiunilor de marketing. Organizatorii de jocuri de noroc, la fel ca orice actor important dintr-o economie, trebuie să acționeze astăzi astfel încât să fie responsabili față de toți stakeholderii săi, inclusiv față de comunitatea în care își desfășoară activitatea. Mai ales pentru că știm cu toții că, practicate fără măsură, jocurile de noroc pot genera probleme sociale”, spune Liviu Popovici.
În opinia sa, industria jocurilor de noroc face pași concreți spre maturizare, ceea ce înseamnă că operatorii dezvoltă strategii pe termen lung pentru business-ul lor pe piața localăși realizează că acest lucru nu se poate materializa fără o abordare responsabilă.
„Implicarea responsabilă a operatorilor de jocuri de noroc din România se traduce prin faptul că aceștia sprijină sau dezvoltă programe de responsabilitate socială precum cele derulate de Asociația Joc Responsabil. Aici aș scoate în evidență programul educațional Antrenat de Majorat ce se desfășoară în licee sub egida Joc Responsabil și țintește adolescenții care se apropie de vârsta legală la care practicarea jocurilor de noroc le este permisă,” a mai spus Popovici.
Marketing in Gambling Forum este singurul eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat 100% marketingului și comunicării în industria jocurilor de noroc și este organizat de publicația Casino Life&Business Magazine – http://www.casino-magazine.ro./
###
Despre Asociația Joc Responsabil
Asociația Joc Responsabil dezvoltă și implementează programe specifice referitoare la efectele practicării jocurilor de noroc și raportarea socială la acestea. Astfel, inițiază și participă la diferite activități menite să prevină dependența de jocuri de noroc și să crească interesul populației pentru programul “Joc Responsabil”; stimulează cultura de prevenire a unui comportament patologic de joc; promovează starea de echilibru legată de jocurile de noroc prin campanii și acțiuni de promovare și conștientizare; asistă jucătorii cu probleme de dependență legate de jocurile de noroc și oferă ședințe de evaluare și terapie pentru jucători și familiile acestora, cu psihologi și psihoterapeuți specializați în tratarea problemelor specifice acestui domeniu. Pentru mai multe detalii, vizitați website-ul www.jocresponsabil.ro.